Гарантія та сервіс
Умови гарантії
Всі товари, представлені в інтернет магазині Стиль Кераміка, забезпечуються гарантією, термін якої встановлюється виробником. Підставою для вимоги гарантійних зобов'язань є гарантійний талон від виробника або товарний чек із зазначенням дати продажу.
Гарантійне і післягарантійне обслуговування товарів здійснюється спеціалізованими авторизованими сервісними центрами фірм виробників, що мають на це відповідні повноваження. Адреси та контактні дані авторизованих сервісних центрів Ви знайдете в гарантійному талоні.
У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено у таких випадках:
- недотримання покупцем правил експлуатації, вказаних в інструкції по експлуатації товару;
- недотримання покупцем правил установки товару;
- недотримання правил транспортування і зберігання товару;
- несправності, викликані забрудненнями води, якими пошкодженнями водопроводу (для змішувачів необхідна установка фільтрів механічного очищення);
- природний знос деяких деталей виробів;
- ремонт виробу не уповноваженими на це особами.
Умови обміну та повернення
Відповідно до "Закону про захист прав споживача" придбаний товар в нашому інтернет магазині Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів з дня покупки.
Обмін і повернення товару може бути проведений за умови, що товар не був у використанні, відсутні зовнішні ознаки використання (наявності води, потертості, подряпини), збережений товарний вид і комплектація, є всі документи що підтверджують покупку.
Обмін або повернення товару з виявленим дефектом
Повернення або обмін товару з дефектом (в тому числі, виявленому в процесі експлуатації) здійснюється тільки за наявності висновку, виданого авторизованим сервісним центром (офіційним представником компанії-виробника). Адреси та контактні дані авторизованих сервісних центрів зазначені в гарантійному талоні.
У висновку також має бути вказано, що дефект виник не з вини покупця.
Зверніть увагу! Огляд і перевірка на наявність дефектів всіх груп товарів (керамічна плитка, ванни акрилові, чавунні, сталеві, сантехніка з кераміки і т.д) проводиться клієнтом при прийомі замовлення в відділення транспортної компанії або у експедитора. Отримую товар і ставлячи підпис в товарною накладною, ви підтверджуєте, що не маєте претензій по відповідності товарних позицій, зовнішнім виглядом, кількістю та якістю прийнятого вами товару.